Ota yhteyttä!
Ota yhteyttä, jos haluat tietää miten Strålfors voi auttaa sinua laskutuksen kokonaisratkaisussa.
Allerin ja PostNord Strålforsin yhteistyö on jatkunut pitkään. Kun yhteistyötä tehdään vuosia, hioutuu yritysten välille kumppanuus, jossa työskentely on mutkatonta ja kehitystä tehdään käsi kädessä.
Vuonna 2019 Strålfors toi ensimmäisenä Suomeen laskujen mobiilimaksamisen MobilePayn avulla. Nyt käyttöönotettu palvelu MobilePay Subscriptions laajentaa mobiilimaksamisen hyödyt myös toistuviin maksuihin.
– Mobiilimaksamisen parhaita puolia ovat laskun nopea maksaminen ja maksamisen helppous. MobilePay Subscriptions -palvelu tuo toistuvien maksujen käyttöönottoon aivan uuden ulottuvuuden, sillä laskun saa oikeaan kanavaan heti alusta alkaen ilman erillisiä tilauksia tai kirjautumisia, Strålforsin mobiilimaksupalveluista vastaava Marko Hynninen kertoo.
PostNord Strålforsilla asiakkuudesta vastaa aina useammasta asiantuntijasta koostuva tiimi, joka huolehtii jokapäiväisestä kommunikoinnista ja toteutuksesta sekä on mukana luomassa uutta. Tiimin jäsenten toimenkuvat vaihtelevat ja näin pystytään huolehtimaan siitä, että asiakkuudenhoidossa osaaminen on monipuolista ja kattavaa.
Yhteyshenkilöiden pysyessä samana vuosiakin, on luottamuksen ja sujuvan kommunikaation rakentaminen helppoa. Allerin ja Strålforsin yhteistyö on jatkunut pitkään. Ihmiset ovat tuttuja molemmin puolin ja kehitystä tehdään jatkuvasti.
Asiantuntijapalveluiden konsultti Jari Myllylälle Allerin väki on tuttua. Hän on Strålforsilla toteuttanut Allerin Seiska- ja Katso-lehtien tilaajien laskutuksen ja ylläpitää edelleen kyseistä laskusovellusta. Esimerkiksi muutospyyntöjä tai tukea koskevaa yhteydenpitoa on viikoittain.
– Allerin kanssa on mukavaa työskennellä, sillä ihmiset ovat pysyneet samoina ja tulleet tutuksi jatkuvan yhteydenpidon lisäksi myös monissa asiakastapaamisissa. Arvostan erityisesti sitä, että Aller ottaa vastaan suoraa palautetta. Yhteistyö on helpompaa, kun puhutaan samaa kieltä, Jari Myllylä toteaa ja jatkaa:
– Suurimmat kehityshankkeet Allerin kanssa ovat koskeneet uusien laskutuskanavien käyttöönottoja, viimeisimpänä MobilePay. Mielestäni on hienoa, että olemme Allerin kanssa onnistuneet ideoimaan ja keksimään uusia ratkaisuja ja mahdollisuuksia. Aller ei lepää laakereillaan!
Erilaisten laskutuskanavien lisäksi Aller on hyödyntänyt esimerkiksi Strålforsin Customer Journey Mapping -palvelua. Palvelun avulla päästiin parantamaan Allerin laskutusprosessia entisestään – ja helpottamaan laskun vastaanottajien elämää.
– Asiakkaan laskun elinkaaren läpikäyminen on oiva tapa tarkastella, miten prosessi näyttäytyy kuluttajalle. Aina löytyy pientä hiottavaa, jonka avulla päästään entistäkin parempaan kuluttajakokemukseen. Kun prosessi on sujuva ja helppo, yhteydenotot asiakaspalveluun vähenevät, Strålforsin asiantuntija Pekka Suomi kommentoi.
Myös Pekka Suomi on erityisen ilahtunut Allerin halusta pysyä kehityksen kärjessä:
– Allerin kanssa on mukava tehdä töitä. He ovat valmiita ideoimaan kanssamme uutta ja jakavat tietoa avoimesti, mikä on menestyksen kannalta olennaista. He myöskin valmistelevat asiat hyvin omalla puolellaan, jolloin meidän on helpompi tehdä työmme.
Samoilla linjoilla ovat myös Allerin yhteyspäällikkö Krista Laitinen ja avainasiakaspäällikkö Minna Paloheimo. Kaikkien mielestä Allerissa parasta on juuri kumppanuus ja halu kehittyä rohkeasti. Lisäksi tuttu väki tekee päivittäisen yhteistyön mukavaksi ja helpoksi.
Myös Allerin kehityspäällikkö Saija Ilvonen on tyytyväinen yhteistyöhön.
– On hienoa, että Strålforsin kanssa pääsemme kehittämään toimintaamme ja näin parantamaan omaa asiakaskokemustamme entisestään. Olemme myös olleet tyytyväisiä meistä huolehtivaan tiimiin, joka tukee ja auttaa aina tarpeen tullen, Saija Ilvonen toteaa ja jatkaa:
– Kehitystyö ei lopu koskaan. Laskutuksen ja viestinnän ratkaisut kehittyvät tällä hetkellä todella voimakkaasti, joten uudet ideat Strålforsin kanssa eivät varmasti lopu tähän.
Ota yhteyttä, jos haluat tietää miten Strålfors voi auttaa sinua laskutuksen kokonaisratkaisussa.
Nopeuta maksamista tarjoamalla asiakkaillesi sopivimmat kanavat ja maksuratkaisut.
Omnikanavaratkaisumme avulla yrityksesi käyttää kaikkia tärkeitä kanavia ja maksuvaihtoehtoja nopeuttaen laskutusprosessia ja parantaen asiakaskokemusta.
Tarjoa helppo ja turvallinen tapa maksaa laskut mobiililaitteilla. Hyödynnä moderneja maksutapoja kuten tililtä tilille maksua (A2A), MobilePayn maksupyyntöä tai toistuvaismaksua sekä Siirtoa.